Middag 20091007

Så till det roliga jag är hel ledig imårron och har nu bjudit in min mormor och morfar till den trerättersmiddag som jag gav dom för ganska så länge sedan. Har bara inte hunnit med det riktigt. Men imårron smäller det alltså.

Förrätt blir:


Huvudrätt är lite svårare.. Morfar kan ju inte äta fisk och jag äter ju typ bara fisk. Kyckling brukar dom alltid få.. Funderar allvarligt på att göra Helstekt entrecote men jag tycker nog inte om det men det bör ju dom köttälskade människorna göra..

Ser lite slemmigt ut..
Så anledningen till att jag lägger ut min meny här är att jag vill ha tips på Goda och Köttiga huvudrätter. Skicka gärna med en länk!! eller ett recept och gärna hur lång tid rätten tar att göra.

Ja å så till efterätten..

Å så gott.. Snabb & enkel Cheesecake med lime och passionsfrukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0