Min dagbok.. 20091023 20:37

Förut när jag var mindre skrev jag dagbok jämt. Om vad jag gjorde och hur mina dagar såg ut. Bloggen har nu tagit över. Jag kommer på mig själv hela tiden med att jag skriver om mina dagliga händelser. Vilket för andra människor kan te sig väldigt ointressant.  Men det är ju min blogg och ditt val om du läser den eller ej.. haha..

Efter min sociala förmiddag så åkte jag till Växbo och fixade lite inför mammas middag. Sen var jag till syster och åt hemmagjord super god pizza. Sen åkte jag ner och gjorde förrätten (samma som till mormor och morfar) sen fick jag fixa lite med räkgrytan också. Eget vitlöksbröd gjorde jag oxå.. blev jättegott!

Nu ska jag lägga mig i soffan med V och mysa!!

Puss på er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0