Sisådär

mår jag idag.. är lite trött på mig själv.

Jag har gått med i ett viktprogram för några veckor sedan. Det har gått bra och jag har ätit rätt och allt i flera veckor. Men jag har även unnat mig mycket onyttigt skit, som godis häromkvällen.
 
Men nu är det till att skärpa mig. Ska ju gå ner 13 kg till Jul så nu är det till att vara sträng i dieten och kanske lite mer hurtighet inte skulle skada.
 
Jag har aldrig överskridigt min kaloribudjet så enligt programmet har jag inte ens varit dålig. Jag tror jag drar av 500 kalorier på det dom rekommenderar för mig. Då blir det nog bättre. Som det är nu har jag ju liksom inte ändrat min kost nått så då kan det ju inte heller bli någon skillnad.
 
Nä Shape up Hanna..

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj, vad lessen du ser ut

2009-10-26 @ 22:55:19
URL: http://hannadennya.blogspot.com
Postat av: Sanna

Svar: Det är roligt att höra att folk läser ens hiss/diss. Jag försöker så gott jag kan skriva om realistiska saker. :)

2009-10-27 @ 11:34:42
URL: http://scstenberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0