THE LAST HOUSE ON THE LEFT

Jag trodde att det skulle vara en skräckfilm, lite hemsk, läskig och kuslig. Men Nej den vara bara vidrig. Man blir ju helt veck av att kolla på den. Det är en skit vidrig våldtäckt i början av filmen, då ville jag och Linda knäppa av och kasta ut filmen genom fönstret.. Men Markus tyckte att vi kunde kolla vidare. Så vi kollade och kollade. Till slut var vi så arga jag och Linda så vi satt och va så elaka haha vi bara "Men mörda dom då".. "Slå ihjäl dom". Fy så elaka människor! Alltså skräck film ska enligt mig vara någonting och är Läskigt men ändå att man bara vill fortsätta kolla och bli rädd. Men denna film var inte överaskande och inget oväntat hände. Det var som en helt vanlig film fast med elaka människor och en vidrigt äcklig våldtäckt. Man blev bara arg!
 
Jag rekommenderar INGEN att se denna film..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0