Vekans tips!

Idag när jag satt på jobbet kom jag på att jag inte skulle orka laga någon mat när jag kom hem. Har varit lite seg idag, med all rätt.
Iallafall.. jag surfade runt lite på internet och kom på att jag skulle nog vilja lyxa/fuska lite och äta en pizza. Kom då ihåg att jag någonstarns sätt att man kan beställa pizza på internet. Förstå vad lämpligt!
Sjävklart GOOGLA jag fram vart denna tjänst fanns. Den fanns på Bandy.. det var ju det jag egentligen komihåg, hade bara glömt det lite grann!

Så jag klickade runt lite på denna sida som heter

www.pizza.nu

Sen finns färdiga pizzor att välja bland. Om man som mig vill göra sin egna pizza kan man ta vilken pizza som helst och sedan klickar man på "Modifiera" (det var det lättast ordet dom kunde komma på) och där kan man iallafall klicka i vad du vill ha på pizzan och inte. Sedan kommer priset fram och du gör din beställning. Finns även hemkörning om man e riktigt slö..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0