20090826

Jag har shoppat till resan idag.. å så kom jag på att jag måsta ha min Aloevera salva. Den nya, den gamla är nästa slut så den kan jag inte ta med..
Men jag letade typ överallt och det bästa med det är att alla mina lådor blir städade..
Till slut hittade jag salvan i mitten lådan i vita byrån, påmin mig nästa gång.
Då märkte jag dock att lådan var paj, botten hade lossnat. Så då blev det till att plocka ur allt och limma med Karlssonsklister, Det är sååå bra!

Men det blev grejer överallt.. attans va mycket grejer det får plats i en låda.. detta är endast det som blev över.. alltså det jag inte vet vad jag ska lägga riktigt än..

Vill tipsa om en super bra Hudlotion!!

Dom har dock ändrat formen på flaskan nu och även doften på cremen.. Mycket billig och verkligen super bra!
Jag har massor med olika cremer men har fastnat för denna i perioder..

Jag var ju och shoppade idag och hittade Nutrilett Vilda bär.. å tänkte att jooo men det måste ju gå att dricka.. Jag köpte en förpackning och ställde in mig på att jag ska klara det.. nu blire stenhårt..
Å ja.. det var mycket godare än Choklad men Näää.. jag fattar inte hur någon klarar av att dricka det där.. det är så sött och slemmigt.. Fya..
Jag klarade 3 klunkar och det kan jag ju inte leva på så då blev det Greksallad.. Mmm så gott..

Jag vill jag vill jag vill.. men jag kräks om jag måste..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0