En helt vanlig lördag 090830

Började dagen med att städa lite.. Ser ju hemskt ut här hemma.. Men jag tog iallafall bort all tvätt.. hihi.. så nu går det att gå här inne iallafall..

Sen åkte jag mot Kilafors för att hämta Inge och Elina.. sen for vi mot Växbo och jag fick än en gång tillbaka min underbara bil som de hade fixat med! Nu är den hel och funkande. Det är vad jag begär..

Sedan vid 2 styrde vi kosan mot Skärså..

Albertina.. Så gott.. mer info senare.. typ imårron..

Sen åkte vi hem till Mormor och Morfar och åt Tårta..

Å jag fick ögonbrynen noppade inför resan.. Perfekt.. Men det gör ju så sjukt ont..

Sen var jag hem och hämtade resväskan och tvättade lite hemma hos mor och far.. innan jag åkte vidare till Röste där det var 23 år kalas!

Linnea och Linnea med blommorna!!!

Linnea fick en Mumintårta av Madde! Sött..

Födelsedagsbarnen igen!

Dom bjöd på en massa gott! Men jag smakade inget

Sen åkte jag vidare till..

Systrarna Woxberg, alltid lika kul att träffa dom..

När jag kom hem hörde jag hur det började skvallpa utanför balkongen.. då är det mina "underbara" grannar som står på sin balkong ovanför och pissar... Tur att jag snackat jävla massa skit om deras fester ikväll... Är så less på alla oansvariga och äckliga människor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0