Lindex & Idol

Jag var ju på stan häromdagen när allt jag skulle på var stängt. Jag var in på nya Lindex, & jag tänkte att nu måste dom ha planerat denna affär bra. Tyvärr är det helt tvärtom. Det är super trång och det kan stå typ 2 stycken kunder i kön annars så får man stå mellan hyllorna. TTänk dom med banrvagn, då kommer man inte ens runt i affären, jag skulle vända i dörren. Fattar inte hur de kan ta så mycket pangar och så gör dom affärn dligare rent praktiskt. Allt hänger dessutom huller om buller och nä detta var inte ett lyft för Lindex. Det är jättefint golv men resten är fan inte bra. Trist tycker jag.

Kassan är till höger och ni ser ju va trångt att bara komma in i butiken.

De som gick vidare i IDOL var i måndags Jon och Calle och igår tisdags Erika och Mariette. Erika är lite för mycket fin flicka för mig.. gillar lite rockigare toner.

9421 besök har min blogg..Undrar vilka de är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0