Maten i min närhet 090830


Detta är den bästa restaurang jag vet om!

De hade dock skrivigt fel namn på våran reservation.. haha..

Min mat.. Pepparrökt Lax med skärgårdssås.. så sjukt gott! 153 kr

Pappas mat.. Typ oxfilé med stekt potatis och pepparsås.. Smarrigt men starkt.. 170 kr

Nils mat.. Hårdbröd och Smör..

Inge åt.. Gösfilé med Gräddsås.. Gott.. men såsen är inte lika god som Skärgårdssåsen 140kr typ?!

Lax tallrik.. Lite av varje.. 165 kr

Till barnen finns Pannkaka, Köttbullar, Fiskpinnar eller så kan man välja en vanlig rätt som blir lite mindre..

Hjortron och glass 43kr tror jag..

Glass och varm chokladsås 40 kr?!

Ostkaka med Hjortron, varm grädde och ostkaka 43 kr tror ja..

Jag var Dömätt så jag skippade efterrätt men åt några Mintkakor.. Mmm..

Men åk dit det är sååå värt både resan och pengarna!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0