Sorgligt..

Idag har varit en av de jobbigast dagarna på jobbet. Först och främst för att jag varit riktigt ledsen att Sarah och Linda ska sluta, vem ska jag nu ha kul med?
Jag pratade lite med Linda (en annan som jobbar kvar) idag och då kändes det lite bättre. Alla var ju så glada idag för det var "Freaky Onsdag" (de skulle klä ut sig) det bara gjorde mig ännu sämre. Fy vad hemskt det är att saker förändras som jag inte kan göra någonting åt. Jag vill bestämma och jag vill välja vilka jag vill jobba med och jag vill jag vill jag vill.. sååå mycket.

Dagen blev lite bättre när alla gick hem och jag blev ensam kvar med Linda och typ 2 till. Var så skönt och lugnt!

Det var även sista dagen på det första Uppdrag jag hade när jag började på Anthill. Underbart. Känns som en befrielse att slippa alla elaka människor som ringde på det uppdraget. Så jag är lite glad för det iallafall. Nästa vecka börjar jag på ett nytt fräscht uppdrag och det verkar jättekul. Jag hoppas det ordnar sig till det bättre.

Jag vet vad jag måste göra och jag vet att jag kan göra det, frågan är bara När och Hur det ska gå till.. Måste våga!

Här nedan ser ni min dagliga utsikt från min plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0