Svampskogen..

..utan svamp.
Nils och jag var i skogen idag med Ambra och skulle plocka svamp. Men vi hittade endast 2 fingersvampar. Trist med då kom vi på att vi skulle klättra på stenar istället. När Nils kommit upp på den största av de största stenen så skulle jag knäppa ett kort tänkte jag med Telefonen som jag hade med utifall jag skulle gå vilse.(Jag kommer ganska ofta vilse, ändå låter min kära syster mig ta med hennes son till skog..hahaha..) Iallafall så var telefonen borta. Den fanns inte längre i min ficka. Fick lite panik eftersom vi gått typ rakt in i skogen i ca 30-40 minuter..
Men Nils han är så lugn och smart så han sa att han hittar hem.. & ja det gjorde vi ju eftersom jag är back in town nu! Men vi kom ut en annan väg. Vi hittade tyvärr ingen telefon, så vi åkte hemåt och mötte mamma och pappa för de var och delade ut Växbo Bladet. Så då tog vi deras telefon och åkte tillbaka till skogen. Vi gick och gick och sen kom den branta backen, då tänkte jag ge upp.. fan de är ju bara typ 1000kr, men sen kom jag på att alla nummer försvinner och kort och sms.. hmm vi går vidare, hela tiden ringande till telefonen. Plötsligt i en ring paus ligger den där, en linjal från mina fötter. Jiiihoooo!!! Hur kan man bli såå glad för nått som man alltid har och inte bryr sig särskilt mycket om. Men när den försvinner är det hemskt!

HÄR ÄR VÄRLDENS BÄSTA 6 ÅRING!

Så här tyckte Nils att jag och Ambra skulle se ut..

Fina!
Sen fick jag mat hos mamma & pappa

Men jag fick laga den själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0