Svisch Svisch..

Denna dag bara försvann.. det ringde konstant. Varje sekund. Ingen paus! Puhh..

Igår ringde jag securitas för första gången i hela mitt liv. Det var någon som stod och dunkade på min port, precis när jag skulle sova. Det ös regnade ute och jag var jätteskraj. underligt jag är inte så fessig av mig egentligen. Men nu vågade jag inte gå och öppna porten och fråga VA FAN HAN VILLE.. Var så less på honom. Jag ringde Sofia och frågade efter numret.. haha vågade inte gå ner till dörren och kolla efter det. Kändes som han var typ en mördare, ni skulle ha hört hur han/hon dunkade. En kvart efter jag ringt slutade det.. SKÖNT.. så då kunde jag sova!

Idag var jag och köpte hårfärg till mig, i lördags var det Sofia vi färgade håret på (bara så du vet Anna) jag ska bli mörkbrun som varje höst de senaste åren!

I helgen ska jag äntligen åka till min Älskade Hanna, längtar redan till Min underbara säng, Hoa Dongen och självklart Hanna och Lill Loke.

Jag ska tipsa er om en sak sen.. Komihåg det!

Nu har jag precis njutit av en God kyckling/fetaost sallad.

Nu ska jag cykla en sväng innan jag färgar håret och kollar på IDOL kl 20, Sen ska jag skriva om mitt tips..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0