Tjohoo..

Haha gud va mina sista inlägg var deppiga.. soo not me..

Nu sitter jag här och väntar på syrran som skulle komma klockan 18.. klockan är nu 19:13.. Men då hann jag städa köket och diska och tvätta spisen..

Nu har jag tänkt ljus överallt och sitter nu bara här helt sysslolös.. om jag visst att hon skulle varit sen så skulle jag kunnat gått min promenad.. Attans..

Jaja iallafall så har jag haft fullt upp denna veckan, Skönt men tiden bara springer ifrån mig. Jag & Sofia (Fiaseven på Bollnäsbloggen) har funderingar på att åka och jobba på en stor kryssningsbåt efter jul i Januari. Skulle vara skoj, men jag är ju så jäkla hemmakär så vi får se hur det går. Jag sökte förövrigt ett jobb på Malta idag, kundservice jobb.

Förra veckan bakade jag muffins och tog med till jobbet, Sarah och jag har veckofika..
Idag tog hon med bullar som Niklas bakat..


Haha fina va?! Han är ju super duktig som försöker iallafall.. var lite ojäta fast han jäst dom och allt.

Nu ringer min syster.. hon är fortfarande i VÄXBO.. jag tror jag blir GALEN! Fan så seg! Men det var tur att hon inte kraschat med bilen iallafall.. blev lite orolig där ett tag
 
 
PS. Hanna jag kommer till dig snart.. jag lovar! DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0