Tranan

Idag har jag inte gjort mycket.. Jobbade till 4 och sen var jag på möte med kommunmannen..
Det är ju underligt att jag dras tillbaka att jobba för kommunen fast jag inte gillar dom så värst mycket. Men denna man var väldigt trevlig och sa till mig att jag inte är anställd utan jag har ett uppdrag precis som en POLITIKER hahaha.. jag undrar om det är så mycket bättre haha.. Den som lever får se..

Kvällen har jag sedan spenderat med

Erika..

Vi var på Tranan

Deras Meny.. Underbar!

Jag rekommenderar verkligen Tranan för en mysträff med någon vän du inte träffat på länge kanske?! Du kan äta en 3 rätters middag för 75 kr + dryck typ 15 kr eller 25 kr för en öl eller ett glas vin om man gillar det.. så då blire en hundring jämt! Jag äter vegitarisk planka eller Enchilada.. Kan verkligen tipsa om Plock korgen oxå.. man kan betställa en rätt var och sen en plockkorg tillsammans.. de gjorde vi även idag.. sen åt jag även

Så nu är jag super mätt..

Kommentarer
Postat av: Sanna Stenberg

Hej.

Jo, det är många som uppfattar mig som den lugna typen. Det stämmer väl till en viss del. Jag tycker om mys och familjen men jag har mina mörka sidor också (haha). Nej, det där lät ganska hemskt. :)



Erika (som du har på bild) gick jag gymnasiet med.

Det är svårt att få till en bra design. Man får söka på google efter blogg hjälp. Så gjorde jag :)

2009-09-17 @ 21:40:06
URL: http://scstenberg.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Sv; Det är nästan ingen som vet om att den här bloggen finns. Speciellt ingen utav mina vänner eller så. Det är skönt att lixom kunna skriva i princip vad man vill i en blogg. Det är därför jag har skapat två stycken :)

2009-09-18 @ 07:03:42
URL: http://mathildasfunderingar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0