29 APRIL 2010

Jag läste just Kenzas blogg. Hon har tydligen den största bloggen i Sverige och tjänar massor med pengar på det. Tänk vad jävla enkelt det vore om man tjänade pengar på sin blogg. Hon sparar 70 000 i månaden, inte undra på att hon kan resa och flänga runt så mycket. Jag är avundsjuk och hon får min fulla respekt. Tror hon är typ 18 eller 19 kanske.. eller är hon 20 så hon får gå på Systembolaget? Äsh jag vet inte men det är lite faschinerande varför så många vill läsa hennes blogg. Hon skriver inte om något speciellt alls. Om hon hade börjat blogga nu tror jag inte hon blitt så stor faktiskt.

Kört fast i matten igen, det är så otroligt jobbigt..

Äsh nu struntar jag i detta och drar till byn och umgås lite med kidsen

Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Fina bilder på dig vännen =)

2010-04-29 @ 21:10:03
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0