Cykel shopping

Vem tror att jag cyklar och handlar mat?!


Ingen skulle jag tro.. men sörrni det har jag gjort idag. Har en väska som jag packade allt i. Det funkar sålänge man inte plockar i mer grejer än vad som får plats i en korg.

Kan ju inte direkt veckohandla kanske, men för nu fungerar det. Ikväll eller alldeles snart ska jag ju ta bilen och åka till Nina och bli bjuden på mat. Detta en lyxvecka! Älskar att bli bjuden på mat, iallafall när jag inte har någon fantasi och vilja att laga mat här hemma.

39 tal kvar, men ni ska inte inbilla er att jag inte gör något för om man räknar 55-39=16 och så är det typ a, b, c och d så * 4 eller iallafall minst a och b så då blir det * 2 och mittimellan blir 3 så 16*3=48. Så jag har faktiskt gjort 48 tal. Fast nu när jag börjar räkna så så betyder det att jag har 39*3=117 tal kvar, det känns inte lika bra får jag lov att säga haha..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0