Dagens lunch



Gud va lång denna dag har varit. Klockan är bara fyra och det känns som att den borde vara åtta. Är så trött! Jag har fortfarande inte planerat inför lördag. När ska jag göra det? Har kommit in i något segt stadium så jag inte orkar ta tag i saker. Men lite har jag fått gjort idag:
* Deklarationen har jag förstått
* Simmat
* Varit på matte class klockan 8:00!! duktigt va?
* Gjort lunch
* Kollat på Sjunde himlen, såklart!
* cyklat överallt eftersom bilen inte är bruklig
* Jobbat lite
* Lyssnat klart på boken jag började lyssna på igår. Marcus Birro - Svarta Vykort, jag rekommenderar faktiskt den. Har inte vetat alls vem han är förrän Let´s Dance och då verkade han bara helt korkad. Han skriver tydligen om svårigheter såsom bland annat sin alkoholist och missfall.

Nu ska jag bara lämna tillbaka böcker på bibblan och så vill jag övertyga Sofia att vi ska åka till MöbElbutiken på Ren för det är 50% REA på hela butiken har jag hört ett rykte som säger. Jag vill ju ha ett soffbord!!

Sen kanske jag får ta en trip till Hofors och köpa däck så jag kan använda bilen igen.. & så hoppas jag att mitt paket från LaRedoute kommer senast på fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0