Fejjan

Åhh nu har jag varit ute och snokat runt en massa på fejjan (Facebook). Jag funderade om jag skulle ta och skaffa det idag trots allt. Men nää tror jag håller mig. Jag hittade dock inte alla jag sökte efter och nu har människor börjat göra sina sidor privata.. vad är det då för mening med att ha Facebook?!

 

Jag hittade det ordspråket jag lever efter..

 

Döm inte allt du ser

Tro inte allt du hör

Säg inte allt du vet!

det tror jag leder till
 

Så klokt.. nu ska jag söka efter Belgo på fejjan.. haha..


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha därför att nyfikna strutar som du inte ska kunna smyga in och se allt om mig om du inte är vän med mig där.

Så nu är det dags att skaffa en VÄNNEN!

2010-04-02 @ 23:19:01
Postat av: Linda Larsson

Mycket bra ordspråk.... de tycker jag verkligen du kämpat för att leva för nu för tiden =) PUSS

2010-04-03 @ 17:45:24
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0