God kväll mina vänner

Är helt slut nu. Varit på städparty ikväll och köpte inget, ganska duktigt va?! Ville ha en klädvante som tar bort katthår men det kostade 329 kr.. känns lite dyrt. Fick supergod Morotskaka och bullar till fika. Var kvar där till klockan 22. Nu har jag precis kommit hem och ska hoppa i säng ganska bums.

Linda har börjat bloga som tusan nu.. hon bara frestar mig med Mia Skäringers föreställning och Belinda Olssons bok.. Jag vill också, så jävla mycket. Kanske ska önska mig det i present för det är ju den helgen jag fyller år.

Peter.. Japp jag är återförsäljare av Partylite produkter!

Nu blir det kväller.. vi ses imårron!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag läste och blev sugen på den showen också. Hon är ju så rolig!

2010-04-08 @ 07:35:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0