God natt

Jag har spenderat hela min kväll med Johanna. Vi åt jättegod laxpasta och umgicks! Den mesta av tiden spenderade vi till att bygga ihop en byrå MALM från IKEA, som vanligt saknades det några pluttar som var viktiga i bygget. Men vi var mycket nöjda med resultatet iallafall trots att jag guidade Johanna lite fel så vi satte två muttrar fel.. men 2 av 51 är väll ingen big deal?

Jag cyklade till henne vilket betyder att jag även cyklade hem, tar högst 3 minuter. Det är ju bara så perfekt men jag är livrädd hela vägen haha.. Stötte oturligt nog på två poliser utanför Tranan också men jag svischade förbi i sån fart att jag nästan inte hann reagera. Massor med människor som traskade hemåt därifrån nu. Jag har lånat ut min olagliga bil till Helena haha.. jag vågar ju ändå inte åka i den så det kvittar.


Den otroligt smarriga salladen Johanna bjöd på ikväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0