Jag kan bli så förbannad på döda ting

Jag tror inte det är normalt att bli så arg som jag blir på vissa grejer. Nu när jag skulle gå in från bilen så puttade jag upp bildörren och skulle ta alla saker från passagerar sidan, då åker den igen, jag puttar upp den igen och den åker igen, jag puttar hårdare, den åker emot mig igen.. Gaaahh jag blir vrålarg och sparkar upp den och morrar lite inombords. Så tänker jag "Passa dig så att jag inte mördar dig".. haha.. Tar mina saker och får dörren rakt på armen så sakerna faller ut på marken. Det var ju jävligt mycket bättre dörren! Bra gjort! Du är bra hopplös, om jag inte skulle behöva dig när jag åker i bilen så skulle jag dra bort dig och hoppa på dig!!

Men nu är jag glad igen! Var in hos mina föräldrar även när jag åkte hem för jag vet inte riktigt hur man deklarerar Arvode och jag tror alla hade sin egna förklaring. Måste kanske ringa "hjälplinjen" trots allt. Dom upptäckte också att jag fått 14 tusen eller nått sånt från Länstyrelsen i Stockholm, jag vet inte vad det är för och jag bryr mig inte så mycket bara jag inte behöver betala tillbaka dom. Men mamma tycker nog att jag har jävligt dålig koll.. har för mig att jag fick ett brev som det stod Länsstyrelsen på så får hoppas på att jag sparade det och inte slängde.

Linda och jag åkte en runda till Söderhamn och skulle äta glass på Mackedonken, Glassmaskinen trasig!!! Men vilken surprice.. undra om man ska uppfinna en glassmaskin som funkar i alla väder och ta patent på den?! Både Max & McDonken behöver bättre stuff.

Tog en paj istället och så kom Linda på att hon glömt att sola så vi började leta solarier i Söderhamn på Google.. Men det var omöjligt så vi ringde min gamla klasskamrat Ann-Sofie så hon guidade oss.

Allt var dock stängt!! Öppet till 22 och vi var då lite sena..

Denna snygging har vi susat runt i ikväll!

Tur att Linda ringde så att jag kom iväg på lite aktivitet:)!

Kommentarer
Postat av: anny

Länsstyrelsen betalade ju ut lön en månad åt anthill innan jul 2008, kan det vara det? :)

2010-04-10 @ 10:51:51
URL: http://aaanny.blogspot.com
Postat av: anny

Hej :) Jag rörde nog ihop det. Vi deklarerar ju för 2009 nu inte 2008, det stämmer. Jag har inte kollat på min än så jag vet faktiskt inte, det bara slog mig att det kunde vara det men nu blev jag osäker...

2010-04-10 @ 13:03:41
URL: http://aaanny.blogspot.com
Postat av: Marion

Dom hade skrivit med lönegarantin på min deklaration så det stämde inte med papperet man fick från Anthill hur mycket man hade tjänat, så min stod med?

2010-04-12 @ 11:24:45
Postat av: Kristin

Haha fan vad roligt att du tänkte att du ville mörda dörren! Jag är likadan. Brukar riva sönder kläder ibland och det händer att jag, när jag tecknar, blir så frustrerad att jag trycker ner pennan skithårt i blocket och drar sönder papprena. Det är skönt att bli av med lite ilska ibland.

2010-04-13 @ 15:39:18
URL: http://kristinrenofalt.blogspot.com
Postat av: Lauritsaurora

Very interesting and informative site! I am looking for information on the history of textile and resilient floor coverings. If anybody can help, please let me know. Thanks!

2011-03-04 @ 11:36:04
URL: http://lauritsaurora.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0