Lite färg?!

Jag råkade ju somna ute på balkongen i solen idag. Jag tror banne mig att jag fått lite färg i ansiktet! Det var det första Sofia sa när jag träffade henne ikväll.

Vad tycker ni?

Katten är jätteduktig nu för tiden och har inte rymt till grannen en endaste gång iår. Hon håller sig mest inne och går bara ut ibland och kikar lite. Skönt! Hon har även bytt färg till mörkbrun stället för svart efter att jag duschade henne, konstigt.
Här ser ni färgen lite bättre:

Kanske visar to much skin på denna? Fast det är ju inte värre än ett uringat linne.. Jaja längst ner ser ni strecket iallafall, så vit var jag innan idag haha..

Gonatt


Kommentarer
Postat av: Helena

Ja skitbra :) MY GOD va solbränd du har blivit! :) Nu har jag gjort om min bloggdesign, va tycks? Sugen på förändring :)

2010-04-20 @ 10:49:02
Postat av: Cissi

Oj, vad solen har tagit :)

2010-04-21 @ 07:19:09
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0