Men HEJ

Jag har haft en underbar förmiddag! Strosat omkring lite på stan medans Helena utförde några ärenden.Sen har vi miljöstads tränat Mike. Han klarar det galant. Vi gick på MAX och köpte glass och Chilicheese sen satte vi oss i solen vid den nya tunneln.

Världens bästa!

MIKE

Snart är det Sjunde himlen som jag ska kolla på medans jag tar hand om tvätten. Sen ska jag sitta på balkongen och sola och sen iväg på Mattelektion och sen susar jag till Växbo för att passa kidsen en sväng. Är fortfarande sjukt hes och trött i kroppen men det ska väll gå över hoppas jag!


Kommentarer
Postat av: Helena

Tack för en mysig förmiddag vännen! :)

2010-04-13 @ 12:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0