Min nya favorit sommardryck


Severas med is, vilket allt jag dricker gör:)
Svalkande och inte för söt dryck! Love it redan.. Köp den säger jag bara!

Jag har varit oerhört lat idag. Först sov jag över matten mellan 9-10, eller jag sov inte över men jag latade mig över, vaknade kvart över 7. Men låg i sängen eller soffan fram till kvart i nio. Jag har inte sökt ett enda jobb idag. Jag har inte gjort ett endaste tal matte. Vad jag har gjort vet jag inte riktigt, jag sov drygt en timme ute i solen så jag har ett fint streck efter linnet jag hade på mig:S.. Jag har läst massor med bloggar och lagat mat i en kvart. Äsch nu är det dax att ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0