Nu är klockan mycket..

Men jag är faktiskt lite arg.. kan inte lägga mig förrän jag fått ut detta ur mitt huvud. Jag är förvånad över människors beteénde. Om man blir bjuden på en hemma fest så betyder det att man oftast känner personen rätt väl. Jag var på en fest ikväll där jag kände Sofia och Linda känner jag lite grann. Jag hade jätte kul och de flesta andra hade kul där hemma skulle jag tro, det såg ut som det iallafall. Helt plötsligt bestämmer några sig för att gå till Tranan. Det blev jag Sofia, Peter och Linda kvar.. hur fan tänker man då? Så tänkte jag.. men dom kanske hade bråttom?! Vem vet..


Vi fyra som var kvar gick iallafall ner till Tranan och Peter försvann någonstarns och Linda och Sofia höll ihop..

Jag var ute och svävade lite med Erik, Daniel och Linda Andersson.
 
Iallafall när vi sedan går ut så står vi där och väntar på Sofias vän och då går dom vi varit på fest med förbi oss utan att säga någonting. Så gör man bara inte. Inte i min värld. Va fan är deras problem.. Jag är irriterad och blir lite ledsen bara av tanken att det finns människor som gör detta. Sofia säger att det är vanligt, Linda säger att "så är det". Jag säger "Ring aldrig mig, puckon". Jag måste vara lyckligt lottad som har de vänner jag har, jag förstår inte hur man kan vara så elak. I´m a lucky lucky girl!
 
Känner inte för att bjuda på några andra bilder från kvällen just nu.. kanske kommer imårron..


Kommentarer
Postat av: Linda Larsson

Dom som är fucked up. Lägg ingen enegi på rövarna. Va som du skrev... glad för de vänner du har <3

2010-04-04 @ 11:07:45
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0