Pyssel

Jag älskar att pyssla hemma. Tiden bara rinner iväg när man håller på. Idag har jag "lagat" min byrå. Jag och Johanna knåpade ihop en byrå igår och då var de med små mojänger som håller upp själva "lådgolvet" botten i lådorna alltså. I min byrå åker botten ur hela tiden, men nu sörreni har jag skruvat i dessa små grejer och lådorna blev som nya. Passade på att gå igenom allt i mina skräplådor och slängde drygt en påse med grejer och alla dessa flaskor blev också över.

Vet inte riktigt vad jag ska göra med dom.

Min bil är tillfälligt pensionerad, det är verkligen ett helt projekt att hitta däck eller hjul som det nu heter om man som mig ska ha hela paketet med däck och fälgar. Orkar verkligen inte ta tag i det. Om ni har några hjul att sälja till mig så ska jag ha till en Audi 100 eller A6 och måtten (eller vad det nu står för) ska vara 195/55/15" så hjälp mig nu. Billigt ska det vara! Det bästa med detta är att jag cyklar överallt och det sämsta med det är att jag har fruktansvärt ont i min rumpa.

Har precis beställt hem en Mattebok. Borde ha gjort det tidigare men har inte tagit tag i det heller, eller jag tänkte köpa en begagnad eftersom det var billigare. Men jag orkar inte med sega människor som inte svarar snabbt. Så jag klickade in på www.adlibris.se och beställde, gratis frakt så då kostade den "bara" 289 kronor. Men såklart hittade jag mer grejer jag ville ha så det blev inte så billigt iallafall haha.. Men nu kommer jag att få en mattebok så att jag iallafall har en chans att klara mattekursen:).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0