Soffbord

Jag vill ha ett nytt soffbord! Men det är så svårt att leva upp till det jag har nu. Har ju en stor låda under detta bord men vill nu ha ett nytt och det ska även ha hjul så jag kan rulla iväg det.
Men vart hittar man ett bord?
Ikea hittade jag inget som verkade bra. Ett för cirka 3000 men det är alldeles för dyrt.

Detta är ganska fint..

och lite förvaring. Jag skulle ändå vilja att förvaringen gick ner till den lägsta brädan istället för att den ska finnas där och samlla damm.

Jag är lite busy idag med solning, städning och matteplugg.

Ge mig massor med länkar till fina, praktiska & billiga bord nu Tack!

Kommentarer
Postat av: Ilyaskristin

Great site! Thanks for letting me look around. :)

2011-10-27 @ 13:58:30
URL: http://ilyaskristin.blognd.com
Postat av: Jag

Hej!
Jag undrar om bordet som är på bilderna här det bordet du hade sen tidigare, eller om det är det som du kollat på men som kostade 3000 kr.
Jag håller nu på att kolla på ett exakt sånt här begagnat bord på blocket, och undrar om det är bra.
Skulle vara jättesnällt om du har tid att svara :)
//Anna

Svar: Hej! Nej jag har aldrig haft detta bordet. Gillar det dock starkt men vet inte hur det är och har inte köpt det utan har nu ett vitt vanligt bord utan hyllor under :)
Hanna

2013-11-23 @ 18:16:02
Postat av: Jag

Okej, tack så mycket!
Men du tror att detta bord kostade 3000kr nytt? Förstår om du inte minns..

Svar: Hej igen :)! Nej det bordet som är på bilden heter Kolsvik, är från Ikea och kostade 600 kronor nytt i butik :). Jag ber om ursäkt för segt svar.
Hanna

2013-11-23 @ 19:21:17
Postat av: Jag

Ingen fara! Tack så mycket för att du tog dig tid att svara :)
/Anna

2013-11-24 @ 19:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0