Sovdax?!

Jag undrar om jag bara ska ta och gå och lägga mig idag. Kan lika gärna sova bort denna skitdag! Stordatorn funkar inte, den är bara helt svart, går inte ens att omformatera den. Systemet hade ingen Pepino vilket gör att jag blev arg igen, det betyder att jag läre åka minst till Söderhamn och vända. Jag kan inte ringa ACER supporten och vara arg heller för jag är ju inte direkt okänd där. Bilen går inte att åka i eftersom jag inte fixat sommardäck. Fattar ingenting av matten IGEN, kan lika gärna ge upp den nu. Jag kan inte lsa bloggar eftersom stordatorn är död och där finns alla "favoriter" eftersom jag tömt lilldatorn pga att jag skulle formatera den, men nu vågar jag inte riskera det. Jag har en stor fet röd prick mitt på kinden. Jag känner bara att jag vill skälla på någon riktigt mycket för att allt går åt helvete idag. Jag vill inte ha nyttig sallad till lunch idag, jag vill inte fylla år imorgon, jag vill inte ha fest på lördag........... jag orkar bara inte med livet idag.

Fick mitt paket idag från Adlibris som skulle ta 1-2 dagar det tog 5. Bara det gör att jag morrar..



Haha ni skulle höra hur jag ligger här och muttrar och slår på enter och space och de andra knapparna.. är bara så trött på att måsta fixa så mycket:(.. jag vill rymma!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0