Vinter eller Vår

Visst känns det på något vis som att vintern är påväg bort. Idag har jag städat bilen och tagit bort motorvärmaren. Känns som att våren/sommaren är påväg trots att det finns massor av snö kvar och det är kyligt ute.
 
Det har luktat underligt i min bil ett bra tag, säkert 3 veckor. Jag är väldigt känslig mot dofter men jag tyckte verkligen bilen stank. Johanna har känt det en gång när vi var till Nina men annars så är det ingen som känt lukten som mig. Idag hittade jag källan.. i skuffen. Det var en påse med gammal murken hundmat, jag kräktes nästan när jag öppnade den. Men nu är den veck, vilket betyder att det inte kommer att lukta skunk i min bil längre.


En fin vinterdag den 1 februari 2010


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0