Wuuhhh

Shit vad nervös jag blev. Nu är högskoleansökningen inklickad. Puhh Skönt ändå att ha det borta från mina axlar.

Har varit en underbar dag idag.. haha känns som att jag gått och blitt kär i livet! Vaknade av solen imorse, sen åkte jag iväg med Sofia en sväng, hon var sjuk idag och eftersom jag fortfarande inte är frisk så tänkte jag att det inte var någon risk att umgås lite smått. Efter det åkte jag hem och diskade och donade.
Vid två åkte jag till Therese och fikade nybakt citronkaka, lyx va? Sen blev jag kvar där och det slutade med en biltur och pizza.. haha..


Vi pratade och pratade, vi kan verkligen prata i en evighet om allt och inget. Vi har iallafall bestämt att vi ska ta en ny tur till Spanien, Alicante denna gång tror vi. Troligtvis blir det runt augusti-september.. Ska bli jättekul!

Kommentarer
Postat av: Helena

Va god pizzan såg ut :)

2010-04-16 @ 07:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0