Diet vecka 5

Jag äter nu så normalt som man kan på denna diet. Har dock skippat lunch två dagar därför att jag inte hunnit med den, det har aldrig varit mer än 7 timmar mellan mina måltider iallafall och jag har inte varit hungrig. Jag tänkte att jag skulle börja köra hårt igen denna vecka eftersom jag hade som ett nytt litet mål att hinna gå ner 19 kg tills jag åker. Det innebär lite drygt 1 kg i veckan, jag kanske kan klara det?! Ska minst gå ner 15 iallafall annars får jag stanna hemma:).

Idag hade jag nästan ont i magen av att veta att jag måste ställa mig på vågen och sen skriva ett sånt här inlägg, men vafan det är bara att ta tag i saken:).. Sååå....... MINUS 1,6 KILO! Oj det trodde jag inte, men jag hade hoppats på 1 kg.

Tjocklår -2 cm
Smal lår -1 cm
Vad +-0 cm
Mage +-0 cm
Rumpa -2 cm
Bröst -3 cm
Arm +-0 cm
Tjocklår -1 cm
Smal lår -1 cm
Vad +-0 cm
Mage -3 cm
Rumpa -+0 cm
Bröst +-0 cm
Arm +-0 cm
TOTALT på 5 veckor:

- 8,9 KILOGRAM

Tjocklår 70 = -13 cm
Smal lår 60 = -3 cm
Vad 45 = -2 cm
Mage 109 = -17 cm
Rumpa 125 = -8 cm
Bröst 112 = -7 cm
Arm 34 = -2 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0