Egen tid

Är det överskattat? Ja iallafall när man bor själv tror jag att det flesta skulle svara. Men ikväll svarar jag "nej". Jag har haft en toppen kväll helt själv. Ätit god köttfärsgratäng med sallad, sorterat lite kort på datron och gått på utomhus bio. Det var så grymt skönt att bara få vara. Jag är en väldigt social person dagelidax så därför tror jag att jag verkligen behöver sånna här dagar då jag bara åker och gör det som passar och myser lite för mig själv liksom. Men nu är jag nöjd med ensamlivet så imorgon är det åter till verkligheten, då knäpper jag på telefonen igen också(den har lagt av och jag orkar inte engagera mig i att få igång den).


Kommentarer
Postat av: Marion

Kul att du gick på bion själv, synd att jag inte kunde följa med, hade ju varit en kul upplevelse att se utomhusbio i lilla Bollnäs ;)

2010-08-29 @ 02:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0