Fine..

Min telefon har lagt av en stund igen. Hoppas den funkar imorgon. Jag vill bara säga till er som kommer på middagen imorgon att vi äter vid 18:00. Det blir lax med lapptäcke och någon typ av dessert, har inte riktigt bestämt mig ännu. Hoppas ni läser detta nu innan ni blir arga på mig för att jag aldrig svarar.
Vi blir iallafall jag & Sanna, Nina, Sofia och Helena. Ses imorgon ladies!

Åsa ringde nyss och sa att hon hade fått hem mina nya grejer från Oriflame, LYCKA! Fan vad fort det gick, jag hade räknat med dom i mitten av september haha.. Åsa är verkligen en av de allra raraste och snällaste människor jag någonsin har träffat på. Jag blir alltid glad av att prata eller träffa henne, tur att det finns sånna människor!

Imorgon blir det Brännbollstunering i Växbo på dagen och sen hem och svira om till middagen, ska försöka hinna laga maten innan dess också. Men först och främst så har jag sovmorgon, var ju flera dagar sedan sist.. haha..

God natt & sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0