God dag mina vänner!

Vilken härlig dag det är idag! Jag har planer, det är det bästa jag vet. Hela morgonen har jag städat, disken sparar jag till ikväll eller nått.. orkar inte. Strax ska jag åka till Växbo och tvätta, har ju råkat slarvat bort tvättstugenyckelknippan. Så jag kommer inte in i något förråd heller:(. Jaja men jag lånar mammas tvättmaskin sålänge. Efter det ska jag joina Katja och Max i Orbaden, dom tror att det fortfarande är sommar haha..
Vad kvällen har att erbjuda vet jag inte riktigt ännu, ska laga mat med grytbitar idag. Vi får la se hur det går..


Kommentarer
Postat av: Kasparirmelin

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-11-14 @ 14:08:14
URL: http://kasparirmelin.blogyears.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0