Gud vilken tråkig dag.

Jag har inte gjort ett jota idag. Det har varit en av de tråkigaste dagarna på länge. 3 promenader och 12 avsnitt av serien 24 och jättegod lax med purjo och kokosmjölk har min dag bestått av. Jag borde inte klaga men det gör jag iallafall.

Jag ska ge mamma min nya telefon och köpa en annan ny.. jag måste ha smilegubbar på min telefon. Så denna blir det kanske nu..

Jag har mitt gamla nummer nu igen!! Men alla som jag känner kan vara snälla att skicka ett SMS med ert namn så jag får era nummer igen.
När jag skriver alla så menar jag alla..
Johan
Marion
Johanna
Lindorna alla 4
Katja, speciellt du eftersom vi ska ses i helgen:D!
Zeynep
Maria på jobbet
Ja men alla som känner att jag borde ha deras nummer helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0