Hörrni alla glada själar där ute..

JAG HAR GÅTT NER 10 JÄKLA KILON!! eftersom jag vet detta så Vet ni att jag har tjuvvägt mig idag, men jag känner att det är ok har ju inte fuskvägt mig på flera veckor. Jag är på vecka 6 nu va? Ja jag tror den började idag.

Förstår ni hur smärtfritt det gått? Jag tror inte det. Visst jag är sugen på godis och frukt ibland men det är inget motför glädjen jag kommer att känna när jag gått ner 19 kg till Spanien resan!

Mina morötter:

-10 KG =

Alla 6 säsonger av Mord i sinnet! Jag lyxar till det riktigt där men det är jag värd:)!


- 15 KG =
Lyx kur för ansiktet som jag ska använda 1 gång i veckan för att få en vacker hy med strålande lyster!


- 19 KG =

Mallorca!


- 25 KG

Hotell Weekend, har inte bestämt vart ännu. Kan bli Barcelona, Sundsvall, Alicante eller London..

Kommentarer
Postat av: anny

Haha, ja ibland tror jag liksom att jag är superwoman och kan allt. Men jag kommer ganska snabbt ner på jorden igen :) Jag har bestämt mig för att inte heller äta "kakor och skit" (som min sambo uttrycker det) längre, men gjorde ett undantag för min födelsedag (igår). Det resulterade dock i ett tredagars bak-, kak- och smetprovningsinferno... Så nu är det ruta 1 igen som gäller.

Jag är inne på min sista semestervecka nu.. :/

2010-08-16 @ 20:18:04
URL: http://aaanny.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du är ju så duktig, smart med delmål och belöningar! =)

2010-08-16 @ 21:00:33
Postat av: Marion

Ännu mer TJOHO! Så glad för din skull!

2010-08-16 @ 21:37:47
Postat av: Helena

Fasen va bra du är Hanna!!!! :) Klart du ska fira rejält :) Jag är så grymt imponerad! :)

2010-08-16 @ 22:43:04
Postat av: Nina

Va duktig du är Hanna!



Kram kram

2010-08-17 @ 09:51:22
Postat av: Linda Larsson

Du är så jäkla duktig Hanna =) Jag är stolt över dig! Ska du på Kristet i helgen och lyssna på Tommy Tommy? =) Kram

2010-08-17 @ 12:23:27
URL: http://lindaallstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0