Hösten är här..

Ni känner det va? Det är så ruggigt ute på morgonen så jag blir pigg som en nötkärna när jag går ut med B på morgonen. Jag älskar hösten och kommer njuta i fulla drag av att ta på mig långa leggings, stickade tröjor och benvärmare:). Solen blir underbar på hösten, det är kallt men ändå varmt i solens strålar.

Ja nu sitter jag här och väntar på att syrran ska plinga iväg ett sms så jag får veta om det blir Söderhamn eller inte idag. Jag hoppas det på ett vis så att jag kan köpa nya mattor men det vore bättre om det inte blev så så att jag sparade mina slantar istället. Vi får se helt enkelt, det blir som det blir.


Jag fick blommor av Linda häromdagen. När det började bli lite murkna så klippte jag av de fina och la dom i vattenbad. Blev jättefint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0