Ibland blir jag trött så min surhet..

Jag skickade ett mail till webshoppen för att jag fortfarande inte fått mina varor som jag beställde. Sen blev jag butter. Sen blev jag bara less.. Hatar människor som tror att det vet allt så jävla bra. Jag hatade kunder som var som jag var/är idag haha..

Hej

Vi har tidigare mailat dig om att DVD-brännaren ligger på fel pris. Den måste därför avbokas.

Vi undrade om du behöver de andra sakerna.

Med vänliga hälsningar/ Best regards

Jimmy Ingvarsson

Kundansvarig


Från: Hanna Jonsson [mailto:[email protected]
Skickat: den 24 augusti 2010 12:13
Till: [email protected]
Ämne: RE: SV: Webbshoppen.se Orderbekräftelse 51902

Hej!

 

Jag har inte fått något sånt mail överhuvudtaget. Vad kostar den då? Hur fan kan ni då dra pengar av mig innan ni skickat varorna? Är det verkligen mitt problem om ni sätter fel pris på varorna? Det borde vara så att jag får produkterna för de priser det står på orderbekräftelsen!

 

Mvh

Hanna

 

From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: SV: SV: Webbshoppen.se Orderbekräftelse 51902
Date: Tue, 24 Aug 2010 12:41:49 +0200

Hej

En brännare kosta normalt sett ca 500:-. Om priset är 7:- så är det onormalt lågt pris och vi kan neka till det köpet.

Om du ej svarar på våra förfrågningar så kan vi ej göra något. Den ligger säkert i er spam.

Med vänliga hälsningar/ Best regards

Jimmy Ingvarsson

Kundansvarig


Webbshoppen.se & iSupply.se


Från: Hanna Jonsson [mailto:[email protected]
Skickat: den 24 augusti 2010 13:17
Till: [email protected]
Ämne: RE: SV: SV: Webbshoppen.se Orderbekräftelse 51902

 

Okej Jimmy Ingvarsson jag tar med den infon när jag skickar ärendet vidare. Jag vill inte ha något av det jag beställde från er och mina pengar bör nu vara tillbaka på mitt konto va?! Jag kollar alltid min spam så mailet finns inte där heller.

Du svarade heller inte på vad just den "brännaren" kostade.

/Hanna


From: [email protected]
To: [email protected]
Subject: SV: SV: SV: Webbshoppen.se Orderbekräftelse 51902
Date: Tue, 24 Aug 2010 13:30:32 +0200

Hej

570:-.


Din order krediteras.

Med vänliga hälsningar/ Best regards

Jimmy Ingvarsson

Kundansvarig


Webbshoppen.se & iSupply.se



Okej!


Tack för din hjälpsamhet!

/Hanna

 

 

 

 

 

Hej!
Jag har inte fått något sånt mail överhuvudtaget. Vad kostar den då? Hur fan kan ni då dra pengar av mig innan ni skickat varorna? Är det verkligen mitt problem om ni sätter fel pris på varorna? Det borde vara så att jag får produkterna för de priser det står på orderbekräftelsen!
Mvh
Hanna

Kommentarer
Postat av: Marion

Hehe, det är bra, ge dom ;)

2010-08-27 @ 11:39:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0