Sanna eller Katten?!

Det var skumt att komma hem ikväll. Sanna har varit här vet jag och Katten är ju jämt hemma. PS:et var påslaget och stod och surrade högt och var stekhett. Routern står helt annorlunda. Datan låter skumt, surrar liksom. Blommorna ligger på golvet i en pöl vatten..
Frågan är nu, vad är Sanna skyldig till och vad är Katten skyldig till?!
Jaja det var inte det jag skulle in hit och fippla med utan jag tänkte lägga in ett klipp från B och min kvällsprommis ikväll. Jag ska faktiskt hoppa i säng alldeles strax. Ska bli ordning på torpet nu, även om jag har gått upp i tid någon vecka nu så har jag ändå varit uppe alldeles för sent vilket tyvärr inte går ihop till slut. Så nu ska jag börja sköta mig:).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0