Söndag igen

Attans vad veckorna ränner iväg. Igår bokade vi resan, har redan ont i magen. Vi åker den 28 september och kommer hem 7 oktober. Härligt ska det bli!

Idag ska vi och äta mat i Skärså restaurang Albertina. Mormor och morfar bjuder på mat där varje höst, så nu är det verkligen höst för mig. Sofia och Johanna undrade om jag ville med och bada igår.. haha.. jag sa nej det är höst och kallt. Jag har blitt jäkligt frysen av mig på senaste tiden. Är det för dieten som rensar ur fett?! Jag vet inte men jag har inte tänkt på det förut när jag gått ner typ 10 kilo, så denna kanske är annorlunda.

Ops nu måste jag kila.. bjuder på lite bilder sedan igår..

Fika hos mormor

Svampplock i skogen

Nice view

Stekta kantareller i smör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0