Bilder bilder bilder

Gud hela min dator är full med bilder. Ni vet att jag lyckades rädda några från en kraschade hårddisken va? Jo sörre ni här har ni en hacker utan dess like.. haha..

Jag bjuder er på lite bilder denna underbara tisdags morgon. Den är underbar enbart på grund av att jag fortfarande ligger och sover och ni ändå kan få njuta utav min härliga blogg haha..


Denna hejdundradets kvällen så vann mitt lag en flaska lakrits shots! Skoj jag som skulle dricka typ 4 cider..


kvällen slutade på Statoil.. men jag ser väll hyffsat lycklig ut ändå:P?!

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, det är kundtjänst.. :S Får väl se hur det känns. Utbildningen är en högskoleförberedande. Det känns sådär. Tror jag läser ma c på komvux istället bara, och jobbar.

2010-12-07 @ 08:09:17
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: lovisa

viklken söt kisse du har i din header :)

2010-12-07 @ 08:27:43
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0