Dagens +

Oj ni jag har glömt dagens + några dagar nu. Typiskt mig jag är dålig på att hålla samma linje länge. Men dagens + är ett + typ varje dag men jag reflekterar inte över det så ofta!

Baltazar får dagens +! Han är en så jäkla underbar hund. Bättre är det faktiskt svårt att hitta. Jag kom på det idag när jag var ute med honom och lekte med en vante. Tänk att han hela tiden anpassar sig till mitt liv. Han följer med mig överallt och bara accepterar utan minsta gnäll. Han tittar på mig glatt och viftar på svansen och gör ALDRIG nå sattyg.
Han har hela tiden koll på mig och lider med mig när jag mår mindre bra och är pigg och allert när jag är det.

Han är en stor del av mitt liv och har blitt det på så kort tid. Jag ska börja prioritera honom bättre framöver. Jag blev så nedrans glad idag när vi var ute och han lyssnade på vart enda ord jag sa, det var för att jag busade massor med honom. Ibland blir jag så arg om han inte lyssnar första gången. Men herre gud det är inte hela världen. Vafan jag är ju långt ifrån perfekt varenda sekund så varför kräva det av honom?!.

Nä jag ska sluta gnälla så förbannat och ta vara mer på hur underbar han verkligen är. Jag är lyckligt lottad som har denna underbare herre i mitt liv!

Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hoppas allt är bra?

2010-12-28 @ 19:13:52
URL: http://jennsiii.blogg.se/
Postat av: lenawik

brukar se på "mannen som talar med hundar" och han säger alltid att man får den hund man behöver =)

2010-12-28 @ 20:04:56
Postat av: Johanna

fin vovve :-)

2010-12-29 @ 07:32:51
URL: http://jlunde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0