Hej mina vänner!

Det här har varit den längsta dagen på bra länge. Vet egentligen inte varför men nu är den slut. Imorgon ska vi ha brunch här hemma klockan 10. Undra sa flundra vad jag ska hitta på för gott då. Jag får ta något jag har hemma för jag orkar inte åka och handla. Jag ska göra Kesella med blåbär i alla fall. Såå smarrigt. Jag får ha i lite socker i Hanna & Lokes haha..

Så blir det väll bacon, ägg, mackor, dagens köttgryta kanske, gurka och säkert något mer ihop plock. har ingen fantasi nu. Är jätte trött! Idag när jag kom hem från gymmet så tänkte jag lägga mig och sova, var så sinnessjukt trött då. Men istället umgicks jag lite med Hanna & Loke och sköt upp sovningen i 8 timmar.. haha..
Nu ska jag hoppa i säng och mysa med mina små.
GONATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0