Jag ser ljuset!

Fy fan vad jag ätit non LCHF grejer i jul! Idag har jag varit värst. Ätit Max mat, druckit julmust och sura godisar. Dock åt jag inte ett helt max mål, ett helt glas jul must eller MASSA godisar. Jag känner mig helt färdig med all skit nu! Så istället för återstart datum 1 januari så blir det 28 december(imorgon).
Jag trodde ändock att jag skulle fuska mycket mer under julen än vad jag har gjort. Det jag har ätit är hårdbröd, senap och äpplen. Jag har inte varit hungrig över huvudtaget så det är en jäkla tur det:).

Vi får se om det blir någon uppdatering på torsdag, vette fan om jag vill väga mig då..
Bilder kommer att komma var 7 eller var 10 kilo(någon som frågade). Jag har inte bestämt det ännu.

Bild från oktober 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0