Jag svarar..på underliga frågor..


Vilken svordom använder du mest?
Jävlar! Fan! 

Äger du en iPod?
Nej!

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Öhh.. 07:37..

Hur många resväskor äger du?
Tre, alla i olika storlekar.

Använder du flip-flops?
Ja, på sommaren och när jag är utomlands.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Willys & Lidl.

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Nja, det är olika situationer. Men jag älskar att ta kort!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Robin Hood.

Du är ledig. Umgås du helst med en dag med din familj eller med vänner?
Allihopa!

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Jag skulle nog spara och kanske köpa en resa när det fanns tid att åka!

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ja gud ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Nope jag tror inte på mediciner.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
I bilen? DOKA

Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Cornelius och Mimikry och Takida.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall VAD?
Ja faktiskt! Men jag kan inte skriva Vad fattar ni väll..

Vad åt du till middag senast?
Oj det blev hallon, choklad muffins och grädde + att jag mol åt lite öring.

Använder du huvtröjor?
Ja jag har en väldigt grön, en brun och en rosa!

Kan du vissla?
Klart jag kan, både inåt och utåt!

Vem var den senaste som ringde dig?
Kenneth

Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Jag gillar inte karuseller så mycket längre. Kanske virvelvinden!

Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Hmm det har jag aldrig tänkt på. Men det gör folk säkert. Eller?!

Vilket riktnummer befinner du dig i?
0278

Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja, det gör jag fortfarande.

Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Stort, hur ska jag veta det?! Men det i Valbo har väll alla nödvändiga affärer utom Lagerhaus.

Hur många syskon har du?
Två.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ja ibland.

Vilken film kan du alla replikerna till?
Jag är inte en så inbiten film människa så det är nog ingen. Eller typ Pippi och Ronja, dom har jag lite koll på.

Äger du några band t-shirts?
Nej.

När flög du senast?
I oktober 2010.

Hur många stolar står kring ditt köksbord?
Har inget köksbord.

Läser du för skojs skull?
Ja, eller jag vill veta saker, det är nog mest därför jag läser!

Pratar du några andra språk?
Engelska och lite Spanska.

Diskar du din egen disk?
Haha japps.

Har du gråtit offentligt?
Nope det tror jag inte.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Jag har två ihopfällbara.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Yes det är klart..

Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Nej inte just nu jag måste bli tuff först. Sen vill jag göra en tatuering bakom örat, typ ett hjärta och sen vill jag ha en fin text typ i nacken eller på foten.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, jag betalar gärna för mig själv.

Kan du kasta macka?
Ja men jag är inte så bra på det.

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej jag har undvikit alla länder som har långa flygresor.

Vad har du med dig in på bion?
Vatten och nötter.

Vem var din favoritlärare och varför?
Gud jag har glömt vad han heter men vi hade honom i typ historia eller nått sånt på gymnasiet, han var sträng och rättvis. Jag gillade nästan alla lärare på gymnasiet. Sen gillade jag Laila & Stig-Erik som jag hade på högstadiet. Alla lärare på lågstadiet hatade jag.

Har du dejtat någon av en annan religion?
Nej.

Vad har du för väder?
Snöigt snöigt snöigt...

Har du en blogg?
Haha skojjar du?

Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
När vi var i köket tror ja..

Gillar du att flyga?
Nej inte alls.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Pålitligthet.

När sov du senast på golvet?
Det har jag nog aldrig gjort.

Vilken är din favoritdrink?
Röd nått..43?!

Gillar du din boende-situation?
Ja jag gillar den men älskar den inte, vill ha större snart!

Vilken är din mammas hemstad?
Växbo.

Din pappas hemstad?
Bollnäs.

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
Jag fungerar alltid. Mer eller mindre.

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Händelserika är dom men jag blir sällan stressad.

Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ja.

Vilken är din favoritfrukt?
Äpple, ananas och vatten melon.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nej inte ett dyft!

Hur gammal blir du nästa födelsedag?
27 år.

Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Stavning ja, grammatik nej.

Tror du på liv på andra planeter?
Jag funderar sällan på sånt jag inte ser. Så jag vet inte vad jag tror.

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min syster.

Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud.. ja vem fan vet om det finns någon gud överhuvudtaget.

Vad var det senaste du åt?
Grädde, chokladmuffins och hallon.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Det kvittar..

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Har ingen aning faktiskt..

Gillar du senap?
Ja, Jonnys!

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Nä det tror jag inte..

Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv?
Ingen aning.

Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Nej det har jag inte gjort.

Tycker du om att krama folk?
Nej, jag kramar bara de jag tycker om allra mest.

Skulle du säga att du är trendig?
Nej.

Äger du en digitalkamera?
Japps jag har nog 3 stycken!

Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Ingen, brukar man bli det?.

Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Ja enormt mycket, då kan man lika gärna vara tyst.

Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Jag har aldrig grinat av en bok.

Vad är du allergisk mot?
Ananas, kiwi, apelsiner och säkert nått mer som jag inte kommer ihåg nu.

Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, jag är ganska duktig att köpa ekologiskt och krav märkt när jag köper kött.

Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Jag vet inte alls, Johannes kanske?!

Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Linda Larsson, Linda Carlqvist, Malin, Helena och Linda BJ.

Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, vad kommer dom ifrån? :P Jag får klura lite på dem..

2010-12-30 @ 10:58:54
URL: http://lindabj.blogg.se/
Postat av: Mamma

Jag kan tala om att vi lottade ditt namn mellan Hanna, Kristin och Sara du vet vad det blev!!! Stav då rätt på väl och inte väll..

2010-12-30 @ 19:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0