Kalas..& kort

Jag har nyss kommit hem från Sofias kalas! Det är härligt med kalas, alla träffas just för att fira en annan människas födelse. Haha ojsan vad seriöst det lät. Men jag tycker att det är roligt att träffas och fika massa och mysa & presenter är ju jättekul! Av mig fick Sofia ett blockljus och lite teljus!

Jag har börjat gå till Sofia, det är lagomt långt/kort. Dock är det lite olämpligt nu när det är så grymt kallt. Men vafan det finns ingen bättre tid att börja än när det är de dåligaste förutsättningarna va?
Jag skulle dock aldrig gå om jag inte hade hund haha.. så det är en jäkla tur de. Men röd som en tomat blir jag i ansiktet och det är nästan så att det hinner domna bort på de 20 minuter det tar att gå hem.

Nu ska jag visa lite bilder här för er och jag ber er tänka på vissa saker.. när det gäller att ta ett bra kort. Jag är ju inte en så värst seriös person här på bloggen så jag gillar lite roligare bilder.

Helt vanlig, är inte det tråkigt?


Detta ser ju inte klokt ut..


Ett tjockis kort så ni får se hur tjock jag är haha här döljs inget. Men ser ni att mina "ben" syns på bröstet? Gash det var en nyhet.


Min käklinje börjar visa sig ibland i rätt vinkel. KUL!


Lyckliga jag!
Ser ni mitt nya fina pannband haha.. hur ur mode är jag på en skala?

Kommentarer
Postat av: MalinKalin

Sv: Ja det skulle jag verkligen behöva :P Den väskan tänkte jag också beställa men jag köpte en massa annat som var viktigare så jag fick stryka den :P

Skönt med pannband :)

2010-12-07 @ 22:06:16
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: Jannica

Härliga bilder :D

2010-12-07 @ 22:10:40
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: JD | - 27 kg!

haha söta bilder :D

gillar ditt pannband!

2010-12-07 @ 22:28:35
URL: http://josdil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0