Kört fast..

Igår skulle jag försöka ta mig till stan för att köpa en sladd till tv spelet och skjutsa hem julklapparna. Min bil har punka så jag tog den lilla röda. Det gick bra att backa ut från gården om man tog fart och sen fick man sega sig framåt "stor vägen" i Växbo. Men där var det en stor snödriva så jag blev fast. Så typiskt! Det är så jävla mycket snö överallt. Pappa tyckte det var skit kul, jag tyckte det var jobbigt. Jag blev iallafall uppdragen av en traktor som var i närheten. Jag fick packa in allt och stanna kvar över natten men nu är jag hemma i stan igen!
Framför bilen ser ni "stor vägen", väl plogad va?!


Blir uppdragen..


Min grop..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0