Lite lugnare..

Jag har hunnit massa idag. Skönt att få ordning och reda på saker och ting. Jag lär vara uppe i någon timme till men nu ska jag slappna av lite.

* Myst med Vidde, Världens härligaste unge! Vi skottade snö, busade med Baltazar & öppnade chokladasken.
* Ringt AF.
* Ringt och fixat med djuren försäkringar.
* Köpte en julklapp till E.
* Valt ut flaskor till badrummet.
* Ätit alldeles för lite.
* Betalat räkningar.
* Hämtat ut ett partyLite paket och paketerat och lämnat ut.
* Tänt det fjärde ljuset.
Idag har jag bland annat gjort följande..
* Myst med Vidde, Världens härligaste unge! Vi skottade snö, busade med Baltazar & öppnade chokladasken.
* Ringt AF.
* Ringt och fixat med djurens försäkringar.
* Köpt en julklapp till E.
* Valt ut flaskor till badrummet.
* Ätit alldeles för lite.
* Betalat räkningar.
* Hämtat ut ett PartyLite paket och paketerat och lämnat ut.
* Tänt det fjärde ljuset.
* Tvättat 6 maskiner.
* Kollat på CSI & Medium.
* Fått ösa ur mig all skit till Johanna, skönt att lätta på hjärtat. Tur att hon tittade förbi!
* Handlat jordgubbar & ätit dom.
* Fått leverans från Oriflame. En creme som ska ta bort bristningar mm.
* Försökt hjälpa grannen byta lampan inne på toaletten.
* Shoppat lite nya grejer till min toalett som jag ska göra rosa efter julens röda.
* Fixat naglarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0