Måndag morgon

För de allra flesta börjar jobbbveckan idag. För mig fortsätter bara livet som vanligt..
Jag mår mycket bättre idag, men det känns att magen har haft nått skit för sig. Nu äter jag för första gången idag.. det blev stekt fläsk.
Lätt smält? haha jag tror inte det men nu är det slut på små fuskandet hit och dit.

Det var jobbigt att ta mig ut med Baltazar idag. Jag var lite svimfärdig, säkert på grund av att magen var rätt tom. Men till råga på allt så duttar jag i tavlan uti hallen och den kraschar ner i golvet och går såklart sönder. Måste kanske ta mig iväg och köpa en ny ram idag då. Ska nog åka och kolla på en stor julklapp till mormor och morfar också. Får se om det blir ett köp eller ej!
PS. såg att det var några som ville ha pepparkaksreceptet så det kan jag kanske fixa senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0