Min önskelista till Tomten

* Badskum från Rusta - har dock sagt det till Johan så kolla upp så inte han har köpt det.


* Badskum Myrten - Rusta


* God doftande tvål Rose - Rusta


* Handmixer - Den ska vara tvådelad och absolut inte vit.

* Kastruller från IKEA - råkade ju köra mixerstaven i botten på de jag har.

* Svart elvisp - jag har ju en vit så det är ingen mening att köpa en sån

* Ballongvisp - finns på Albert & Herbert för 20 kronor. Grön, lila eller röd passar bra. Den största!

* Badkudde - Albert & Herbert


* Strumpor - olika motiv kanske?! Finns på Dollar


* Stekspade i plast - svart, grön, röd eller lila.

* Göra nått skoj med er/dig!

* Floating

* En ROSA rattmuff från Mekonomen - jag har ju en ljus och en grå.

* Fotvård

* Hundvakts presentkort!! Skitbra julklapp ju!

* Sockarna från Oriflame! - SISTA BESTÄLLNINGSDAG IDAG!
Ja det var allt jag önskar mig av Tomten! Jag har ju redan fått en bilvärmare i förväg så jag förväntar mig inte så mycket mer av Tomten i år. Jag önskar mig dock ingen mat, choklad eller frukt "korg". Trots att jag brukar älska sånna julklappar så passar det sig inte riktigt i år.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Verkar som tomten måste ta en shoppingtur på Rusta för att du ska få dina klappar =)

2010-12-14 @ 13:23:52
Postat av: MalinKalin

Vilken lång önskelista du har fått ihop. Jag har nästan inte kommit på nånting än :P

Får jobba på det :P

2010-12-14 @ 21:17:00
URL: http://malinkalin.blogg.se/
Postat av: C

Åhhhh.... Albert och Herbert... Där har jag inte varit sen 2005... :o)

2011-04-18 @ 22:57:23
URL: http://minussjuttio.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Klicka här om du vill bli ihågkommen!

Emailadress

URL/Bloggadress:

Spell it out

Trackback
RSS 2.0